förra veckans praktik

 
sorry för dålig uppdatering har varit fullt ös!
här har vi en fräsig dekoration i oasis den gjorde jag till en modevisning som skulle hållas på Glädje resturang och bar i Skövde. den skulle innehålla mycket färg och synas. det var Blomsterhallen som sponsrade och blommorna behövde hålla sig en kväll men jag hoppas dom höll sig längre.
april buketten gjorde jag cirka 16 små 10 stora
 
liten bukett:
3nejlika
5germini
7rosor
5alstroemeria
ca1/3 bunt salal
 
Stor:
5nejlika
7alstroemeria
7germini
10rosor
1/ bunt salal
lite mini cupcakesblommor av lite överblivet material
 
 
 
 
begravningskrans 8 rosor+ grönt
chrysanteumum i solitär vår frräsht!
 
 
 
begravningsbukett skulle gå i färger rött vitt och blått
 
och dessa söta tekoppsblomster med nejlika och gerbera gjorde jag 6 stycken
en x  antar buketter med ranunkel ..
 
 
jag har dessutom varit på soptippen vi har levererat begravningsbinderierna gjort några tulpanbuketter. kransar i tort matrerial osv osv.. och som om det inte räckte så satt jag på ett flyg till Italien i fredags.
 
sen att det regnade och min käresta åkte till fel flygplats och SAS tappade bort mitt bagage det var la bara bra för då kunde vi sitta där uppe i bergen i mina enda par mjukisbyxor och äta pizza och kolla på film hela helgen eller utsikten..
 
 
 
jag ska försöka skriva lite bättre men idag har även jag varit sjuk, dålig ska försöka ta mig till praktiken imorgon!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: