sjukling

 
hej hopp trallalalla jag har problem med min rygg tror vi, därför har jag missat praktik denna veckan.
 
men jag måste säga att idag gick det fruktasvärt bra..tills jag kom hem:/
 
men det går la över när jag gifter mig, på tal om giftemål, bröllop!
idag har vi gjort runda brudbuketter i skolan med finfina nejlikor! fantastiskt bra, vi pimpa ju även hållaren och min blev lite ful och å råka tyget bli blött som jag hade runt men annars gick det bra!
 
och resultatet....
 
 
och så ökade jag farten lite och gjorde en ny lite snabbt fast med samma handtag...
 
 
 
 
 
 
 
jag var som sagt bara några timmar på praktiken denna veckan men jag gjorde i alla fall dessa vår fräscha buketter!
 
 
Nuu hoppas jag att jag blir frisk snart så jag kan ge järnet igen!
 hoppas ni alla har en fortsatt trevlig kväll
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: