julplugg

heej!
hoppas att alla har haft en strålande julafton!
 
själv har man haft det strålande, har som vanligt ätit alldeles för mycket julmat men det är man värd!
 
 
tänkte att jag skulle passa på och ta igen lite bloggande jag missat.
 
Tänkte börja med att visa lite av min huvudsyssla på Hotellet såhär innan jul.
pynta granar! ååh det som är så mysigt tänker ni då.
-ja det var det ju faktiskt..dom 10 första granarna..:p
 
 
guldgran till entreen för penthouset
 
till en av dom fina salarna som andvänds för fester och konferenser.
guld till president sviten,
denna julgranen är för kids Christmas party.

Granarna är i alla storlekar, dom flesta är runt 2,5-3 meter. det tog ett tag att pynta varje gran kan säga att jag inte var speciellt besviken när granen hemma redan var pyntad och klar.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: