Måndag

heej nu tror ni at jag har självstudievecka..ICKE!
 
nej jag har flyttat fram min vecka:)
 
idag då kom det in en dam som ville ha två sorg buketter. vi kikade på lite bilder och kom till slut fram till att vi gör ett hjärta och en krans I oasis istället, dom skulle hämtas idag så jag satte igång direkt här är resultatet:
 
hon ville ha vita rosor i båda för att känna ett samband men dom skulle dock inte vara exakt likadana.
hon kolla de på en större variant på kransen först men tyckte att priset var lite för högt för hennes budget så jag försökte ändå få den väldigt fyllig, Med en enda hortensia gick det kanon bra! jag hoppades att hon blev nöjd!
hon hade önskemål om germinin i hjärtat vilket gärna kan bli lite "blaffigt" men med som små kryssen och brudslöja så fick jag ändå till en bra harmoni i hjärtat.
 
 
tänkte bara skriva om detta idag. men återkommer snart igen!
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vackert!

2013-07-02 @ 07:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: