planteringar

 
 
hej!
 
nu går jag denna veckan och en vecka till på blomsterhörnan. sen tänker jag ta 2 veckor självstudier.
 
det är dessutom ganska lugnt I butiken nu så det hander inte så jätte mycket.
 
men jag tänkte iaf slänga in lite bilder på lite planteringar jag gjort. jag måste erkänna att det kanske inte är det roligaste jag vet, men jag har fått gjort lite olika grupper o så.
hittade dessa lite roliga stövlarna på lagret som jag planterade I och ställde vid ingången
kalanchoe en grönväxt och en söt liten zinkhink om jag satte en ljus I.
 
här har vi varit ute på Toyota och planterat om deras utekrukor.
hjärtan på tråd.
 
 
 
Back to work! uppdaterar lite mer senare!
 
//amanda
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: