onsdag

 
härliga onsdag!
 
Nja känns som jag har flängt runt hela dagen, men nu äntligen kan jag sitta ner och berätta om min skoldag!
 
vi hade då i uppgift att göra ett x antal scenbuketter till skövdes UF mässan (ung företagsverksamhet) som ska arrangeras i skövde Arena nu till helgen. idag var det Fredrik som höll i första lektionerna vi gick igenom snabbt vilken form vilken färg hur redena skulle struktureras och idag var jag så sugen på att kladda lite så jag har ritat av lite kladd ifrån mitt anteckningsblock
 
Ja  och sen var det bara att sätta igång det jag gjorde två buketter och jag blev mest nöjd med min första, jag tror efter andra blev jag lite blind.
 
Här kommer resultatet:
 
 
 
APRIL APRIL! nej denna fina är den buketten våran lärare gjorde på typ 5 minuter....
 
 
men denna gjorde jag efter cirka 25 minuter:
 
 
 
så nedrans kul att göra en riktigt pampig bukett. Men jag är helt slut för dagen. jag checkar ut för idag godnatt alla fina!
  


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Din lilla skojare där! ;) Men din bukett va inte så tokig den heller! ;) Jätte fin!

2013-03-07 @ 20:11:30
URL: http://lilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: