praktiik!

 
hejhej!
 
härligt att våren äntligen (sakta men säkert) börjar titta fram.
 
måndags på praktiken, då fick jag göra en kransstomme i salal det gick ganska bra, jag tyckte att det var betydligt mycket lättare än cypress.
det är väl egentligen inte svårt men man tappar ju tålamodet med cypress det tar ju sån tid.jag gjorde nämligen en krans även i cypress idag!
 
 
 
sen har jag gjort lite olika buketter som var beställda, mest kompakt runda
pimpade några hortensia som sattes i en söt liten vas
vita rosor alstroemeria salal och texasblad(?) till blomsterbud
ud
 
imorgon ska vi äntligen göra den nya "Maj buketten"
wihhoo! ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: charlotte

Hej, hej , det är bara jag. Var ju tvungen att kolla in din blogg, ett tag sen sist! Hoppas du har en skön helg och att du piggar på dej ordentligt!
Du är så duktig Amanda och jag är så imponerad av din buketter!!!! I början på veckan har vi en stor rolig beställning så då blir det lite "andra bullar"! Ha det bra , så ses vi! Charlotte

Svar: heej! vad kul att du har läst min blogg! hehe jag har varit lite dålig på att uppdatera den på senaste. det ser jag fram emot! vi ses ju imorgon som vanligt ser jag fram emot en ny vecka hos er!
Amanda

2013-05-11 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: