Armani Crew

Dags att bege sig hem mot sverige.
jag hade aldrig trot att när jag började på sötåsen I februari att jag skulle hamna I Milano på en av världens största designmärke. det har varit en sann ära att få arbeta med dessa fantastiska människor.
och det hade aldrig gått utan alla underbara där hemma som stöttat och hjälpt mig vil bara säga att jag har aldrig haft en sån fantastisk lärare som Maria Malmberg! du är bara obeskrivligt bäst!
 
jag kommer sakna Det här gänget! alla är så himla mysiga jag har blivit så varmt omhändertagen och jag hoppas att jag kommer få möjligheten att jobba med dom igen!
 
det ska bli skönt att komma hem nu till nära och kära! men om jag känner mig själv rätt så dröjer det inte länge innan jag är ute på vift igen! hall utkik på bloggen;)
 
 

Amazing Pepole thank you for al the help and kindness! hope to see you soon
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Är det deb hon syftar på. Bocconcino=Godbit

Svar: Ja precis!
Amanda

2013-10-09 @ 19:57:15
Postat av: maria

åhh, du är rar du, ska bli skönt att få hem dig och höra allt spännande du varit med om,och kramas förståss ;-) skickar med ma & pa en goodielåda till Nicola och personalen, mailar honom på må nästa vecka, ses snart, kraaaam

2013-10-10 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: