Emirates Event

 
 
hej alla solstrålar!
jag behöver er här i ett regnigt Milano!
 
 
Förra veckan hade vi ett event för emirates 2400 rosor beställdes. jag kan erkänna att jag är en aningen trött på röda rosor vid de här laget..
 
vi gjorde 45 rosbuketter helt utan blad 15 st rosor i varje buketten skulle vara rund men platt.
meningen att buketten skulle ligga lodrätt i vasen täckt med ett aspedistrablad.
sen hade vi 6 stora "krukor" med ungefär 100-120 rosor i varje som gjorde jag och det ser ju ganska simpelt ut men att få alla krukor i samma nivå med samma bredd var faktiskt svårare än vad jag trodde
 
 
jag hade alltid kvar första krukan som mått så alla fick samma höjd.
 
sedan hade vi 2 gigantiska bollar fyllda med rosor som satt fast på varsin ampel.
 
Dessa fraktades först under dagen till Malpensa flygplats för att sen åka tillbaka till milano för kvällens event på resturang Mimo i milano.
här försöker vi finputsa och ta bort dom trasiga rosorna ifrån frakten.
 
dagen efter var det bara att hämta allt och plocka bort alla rosor rensa ut vilka som var bra och ej.
mina två svenska kompisar här var ju nöjda iaf som fick varsin rosbukett!
 
som om det inte var nog så hade vi ju en hel del rosor över som ej var använda.
dom hade vi då till hotellet principe di savoia. vi arrangerar nämligen deras sviter.
 
 
 
 
 

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: