samanfattning första veckan på blomsterhörnan

hej hej!
då har jag varit en vecka på blomsterhörnan i Mariestad. Det har varit väldigt roligt, denna veckan har varit lite speciell med tanke på att det var student i Mariestad. så i huvudsak har jag rensat rosor satt i cellofanpåsar  knutit band, det gör man en gång om året och då blir det heller inte speciellt tråkigt. men sen har jag fått stå i kassan hjälpt kunder, även svarat i tel och tagit beställningar gjort buketter till kylen. jag har verkligen fått ett stort förtroende redan ifrån början och det känns väldigt roligt, känns skönt att komma till en ny plats och man får chansen att visa att jag kan eller att jag vill lära mig och jag kommer lära mig om jag får chansen,
 
jag tror det är jätte viktigt att man får stöd ifrån början att man har några som tror på att hon kan faktisk eller hon kan lära sig istället för att man har inställningen, nej men hon är bara praktikant hon kommer inte klara av det här..
då får man en sån kick att nu tror dom på mig då ska jag bevisa att jag iaf ger 110%. sen gäller det att man verkligen ger gärnet varje dag själv.
 
jag har haft tur eftersom att både min förra praktikplats och denna har varit VÄLDIGT bra. nu är jag på blomsterhörnan ett tag sen har jag lite planer men det kommer förbli en hemlis tills jag vet mer säkert om jag kommer kunna genomföra det.;)
 
nästa inlägg kommer jag med lite bilder med!
 
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: