Det är dags för fredagsmys!

Idag började vi morgonen med gofika som Våran lärare Maria hade bakat, lite tända ljus och myspys det hade vi förtjänat tyckte vi.
 
sedan repetera repetera repetera spiralteknik!
jag gjorde en först med rede och sedan fick jag i uppgift att göra en bukett till James Bonds galapremiär.
min första tanke var klassisk elegans manligt fast ändå en viss drama romantik i buketten.
Det jag försökte undvika var det gulliga som gärna kommer med små söta blommor då menar jag tex brudslöja.
nej det ska vara klassiskt manligt och (men) elegant!
 
 
Vad tycker ni om den??
 
 


 här har vi min andra bukett, jag tänkte inte något specifikt men jag ville träna in spiraltekniken när jag andvände mig av rede och öva lite mer på att verkligen försöka få in blommorna där jag ville ha dom,
 
 
Sådär sammanfattning av veckan:
intensivt lärorikt och jäkligt kul!
 
för första gången på VÄLDIGT länge tycker jag att det är roligt att gå till skolan. härligt gäng i klassen och jag jag lär mig inte för att man måste lära sig, jag lär mig för att JAG VILL lära mig, jag vill vara här jag vill kämpa och utvecklas. det är en fantastisk känsla som jag hoppas aldrig försvinner så länge jag går den här utbildningen.
 
Jag önskar er alla en mycket trevlig helg och extra många kramar till världens roligaste farmor! jag hoppas att du blir frisk och kry igen snart vi måste ju putsa fönster igen du och jag som vi har sagt så länge! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: