Sorgdekoration

 
halllå där alla glada!
vaknade och fick se att det hade snöat under natten trevligt...
 
hur som helst idag gjorde vi en hög kistdekoration. ja det var ju jätte spännande. Man kan säga att min koncentration inte var på topp idag, jag hade dessutom feber så det var bara att knapra alvedon och se nöjd ut.
tur att jag har så goa extra mammor i klassen som tar han om mig<3
 
Svårigheten var ju att man inte kunde göra om när man väl hade stuckit i stjälken i oasis för då förstörde man den.
det fick man trots allt göra nån gång så där ändå och låtsas som att solen sken..hehe..
 
men nu ska jag visa er vad jag tillslut lyckades med:
 
först själva grunden det är en asymetrisk form
Och "lite" senare voila! färdig!
 
 
så var det med de! imorgon fortsätter vi med en låg sorgdekoration!
Ha en trevlig kväll!
 
//Amanda
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: