Soliga söndag

idag är det söndag och en riktigt bra sådan solen skiner och man är ledig från allt vad jobb heter.
 
igår däremot var jag i sällskap med min mor till skövde för att se om jag kunde hitta en bra lärlingsplats.
jag var på två ställen som jag kände sen innan att dom platserna skulle passa mig.
båda butikerna var mycket bra trevlig personal. men det var ett  som jag fastnade för. nu ska jag ringa tillbaka på måndag så ska vi prata lite mer, det var inte jätte smidigt att komma in lördagen när alla hade fått lön men jag kunde visa ett ansikte så när jag sedan ringer så vet dom vem jag är.
 
kul kul!! passade på att fånga lite insperation med:
 
 
 
Blommor och choklad är väl ändå den ultimata flickvänspresenten eller till vem som hellst egentligen
och 119 kr för en blomma och choklad tycker jag är en väldigt bra pris. men dom har gjort något väldigt fint av enbart blomma lite fint snöre en papp kasse med lite roligare handtag det tyckte jag var både fint och prisvärt!
 
bukett, spiralteknik, synligt rede olika nivåer väldigt snyggt rede tycker jag!
 
 
 
Det jag såg i butikerna är ju just hur mycket dom jobbar på och få det lilla att se så mycket mer ut med hjälp av enkla dekorationer och man beöver inte överdriva less is more!
 
Nu ska jag njuta av en god promenad till farmor ska ta med mig lite fika till sjuklingen fika är heligt och förhoppningvis på sitt sätt helande.
sedan stort grattis till min fina syster som fyller 24 år! det blir lite eftermiddagsfika hos henne också
ha en underbar söndag!!
 
//Amanda
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: