ny vecka!

 
 
hej! ohjojoj full rulle! fantastiskt bra, jag vet knapt va jag gjort sen sist jag skrev hm,,, låt mig tänka:
 
låga bordsdekorationer i oasis till ett bröllop.
samt höga i vas
kistdekoration på plats (med dúktiga floristen Bella)
blomsterbud
kistbukett
solitärer
handbukett
rosbukett
plantering utomhus
varuhanterat
prismärkt varor
osvosv.
och en massa MASSSA majbuketter!
 
nu var de ju bara det att jag lyckades ha sönder min älskade mobil med några av mina foton kvar
lite synd, men några bilder har jag.
 
börjar med en bukett jag gjorde hemma av lite överblivet material jag fick av charlotte på Blomsterhallen så jag kunde hem och leka lite till!
 jag älskar fritellaria det är fantastiskt att ett sånt mönster kan växa ut på en blomma!
o så lite astilbe lite alströmeria, brudslöja fint det!
 
o så har vi de Lovely majbuketter som jag har gjort både stora och små 15 små 11 stora
och dom gick bra under helgen så idag har jag gjort en omgång till:)
 
lite blomsterbud efter skapade efter kundens önskemål:
 
 
låga bordsdekorationer i oasis till bröllop!
samt höga i vas.
solitär
 
 
och så får jag inte glömma att berätta hur roligt vi har det! får passa på att tacka alla som jobbar på Blomsterhallen för all hjälp jag får och vilka goa töser ni är!
 
nu måste jag se till att få lite sömn också!
god natt alla!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha, sötnos, så roligt att se alla bilder och allt du får göra, du är en naturbegåvning ;-)ha en skön helg, ses nästa vecka//Fröken

Svar: fröken tack för fin kommentar! tycker jag du tar och hälar på så kan vi äta lite god lunch med super duper sara också! :D
Amanda

2013-05-16 @ 14:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: