Armani Fiori

heey kompisar!!
 
vilken underbaar dag!
 
det har den närmaste veckan varit lite oklart om jag skulle ha möjlighet att börja min  praktik på Armani Fiori.
och det är också andledningen till varför jag inte alls uppdaterat bloggen. kände bara inte för att yttra mig om något innan jag visste...
 
MEN... idag kan jag med världens största leende på läpparna avslöja att jag inte fick en praktik plats utan från och med imorgon 10:00 skriver jag på ett anställningsbevis för Armani!
efter det är det full rulle, imorgon ska vi åka till olika klienter och planera dekorera osv.
det kommer vara fullt upp nu inför Fashion week och det ska bli så himla kul!
 
 
ska visa lite vad jag pysslat med hitils:
 
spelade in en liten video när jag var högst upp på taket av Duomos katedral!
 
 
 
 
jag har bott hos mina underbara kompisar ett tag i väntan på lägenheten. Tusen tack till er!
så himla skönt att man har lite vänner här<3
 men nu har jag fått mitt rum! Det finns el liten säng en litenliten soffa och en jäkla massa garderober. i resten av lägenheten bor ett par, som även har en hund, en golden retriever super go.  och en modell ifrån Ryssland som inte kan prata engelska och knappt italienska men hon verkar ju trevlig.
 
 
Sen har jag ju faktiskt varit på öppningen av Just Cavalli nattklubb.
 
 
såhär piffig var man då!
 
 
nej nu är det dags att sova imorgon har jag en låååååång men jäkligt rolig dag framför mig!!
 
 
ps, hoppas alla i min klass och min allra bästaste lärare ever! där hemma mår bra och att ni har det roligt såg lite bilder ifrån Liseberg fasen vad bra ni är tråkigt att jag missade det! ses snart pussar o kramar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: maria

<3<3<3

2013-09-17 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: