Fashionweek is over

Hallåå!
 
´jag vet att jag inte uppdaterar något vidare men jag kan meddela att dessa 2 veckor har vait helt galet mycket.
 
men nu är FW slut och helt plötsligt är det nästan dött.. ganska skönt det är sådär lagom mycket att göra..
 
 
jag ka börja att göra ett inlägg om ett stort uppdrag vi har haft under förra veckan.
 
jag skrev I ett tidigare inlägg att jag och Caterina under den dagen hade gjort upp en prototyp att ge till förslag till en klient.
denna gjorde vi I 3 olika varianter. Detta var då till den stora Amfar galan som hölls förra lördagen här I Milano
 
vi mailade bilderna och kunden bestämde sig för ungefär denna men med runda vasar o lite små justeringar.
ungefär såhär!
 
 
vi började kola upp om vi behöve beställa hem mer vasar och sen var det bara att börja diska alla. och ta bort klisterlappar på dom nýa. allt som allt ca
250 glasvasar som ska skina...
 
buketterna var Inga kostigheter :
3curcuma
10 nejlikor
I hortensia
7 kallor.
gånger 35 då
 
så 735 snittblommor rensades och alla buketter gjordes.
 
på lördag eftermiddag fick vi komma in på galan och dekorera alla borden. hortensian gjorde vi iordning där.
alla buketter var bundna innan och I vasarna så vi hade vatten med ett flytande ljus I som vi ordnade på plats annars var de mesta redan klart
 
voilaa så blev resultatet!
 
idag I tidningen vad ser man då...
 
 
 
ska försöka vila lite imorgon är det ännu en dag om jag inte horde fel så har vi en liten leverans på circa 2400 rosor som ska vara till ett av världens största flyg företag.
 
godnatt alla hoppas ni har det toppen I sverige!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: