måndag!

   heej!jag är riktigt trött efter en fullspäckad måndag, men jag ska skriva lite snabbt om min dag. vi började med att åka ut till ett hotell för att dekorera borden till ett bröllop. därefter hade vi ytterligare en leverans med dekorationer till ett hotell,blomsterbud osv. efter det levererade vi ytterligare blomsterbuketter och arrangemang till andra hotell..                                                            tillbaka i butiken gjorde jag och Kataerina  en bordskomposition, ett förslag som vi skulle visa till en större client.detta ska beställas till en gala nästa vecka. vi testade 3 olika uppsättningar med samma bommor fast olika skålar o längd på stjälkarna osv.   Sen åt jag lunch med min fina kollega och en anställd ifrån Armanis choklad avd.,känns inte helt okej att den avdelningen ligger precis brevid oss...som om inte det var nog hade en annan kollega gjort en välkomst tårta! så nog blir jag väl omhändertagen här:D På eftermiddagen gjorde jag en bukett med 101 vita rosor, inte helt lätt att binda ihop den faktiskt. Dessutom hitta en vas som passade och leverara den till Armanis restaurang i hotellet som ligger precis intill.        ((ps. om någon vet vart man får tag på en sån man som köper 101 rosor och ordnar bästa bordet på ett 4 stjärnigt hotell på en måndag har friheten att vidarebefordra mitt nummer..))      Detta är Nicola min chef ansvarig. han har tagit hand om mig superbra och jag är verkligen så tacksam över att han har tagit emot mig.jag hoppas att jag kan visa vad jag kan under denna perioden.  Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbar på Lördag.det är som sagt Fashion week denna veckan så det kommer vara mycket som ska hinnas med! tyvärr måste jag uppsöka sjukhus imorgon eftersom jag förmodligen igen fått någon form av inflamation i lungorna. som många nära mig vet så har detta varit mitt problem under en lång tid och jag tycker att det är jätte jobbigt.Det känns förjävligt rent ut sagt att aldrig få bli frisk. även om det inte är livshotande så är det riktigt jobbig i denna perioden av mitt liv.Jag hoppas att det kommer att gå över snabbt!det viktigaste är att hålla humöret uppe och tänka positivt :D nu ska jag vila hoppas ni har det bra där hemma! kram 


Kommentarer
Postat av: maria

åhhh....vet inte vad jag ska säga mer, woohooo, underbart, fantastisk, mumsigt och då syftar jag på chokladavdelningen ;-)låter inte bra med att du mår dåligt igen, men det finns säkert fantastiskt bra läkare där, annars får du ta Armanis privata, massor av kramar, så stolt över dig// Fröken

2013-09-17 @ 16:19:52
Postat av: Sara

Guuud vad du är duktig!!! Häftigt att dom valde att anställa dig! :)
Hur mår du? Vad säger läkarna?
Ta hand om dig!
Kram

2013-09-19 @ 20:17:35
URL: http://lilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: